Parking Targi Kielce
Ta parkingowa budowla, będąca pierwszym obiektem pojawiającym się przy wjeździe na teren targów, zaznacza swoją obecność eksponowaniem racjonalności i utylitaryzmu. Nie ukrywa swego charakteru, nie próbuje maskować swej technicznej strony. Żelbetowe belki płyt stropowych nie są obudowane, szynoprzewody widoczne, kratownice takie, jak wyszły konstruktorom z obliczeń. O realizacji 2GSTUDIO pisze Grzegorz Stiasny.
Tereny kieleckich Targów usytuowane są w strategicznym punkcie w pobliżu głównego węzła autostradowego obsługującego miasto. Wraz z jego budową wykonano też nowe ulice dojazdowe do terenów targowych od strony zachodniej – niemal bezpośrednio z obwodnicy miasta. Wystawiono też nowy pawilon wejściowy i zapewniono dojazd autobusem miejskim do nowej pętli. A pomiędzy tą ostatnią i drogą dojazdową, na trapezowej w kształcie działce wybudowano pięciopoziomowy parking mieszczący ponad 600 aut. O ile architektura hal recepcyjnych targów autorstwa Barbary i Piotra Średniawów operuje ekspresyjnymi, często obłymi stalowymi formami (a czerwoną kulę na ich wieży można dostrzec z otaczających miasto wzgórz), to parkingowa budowla zaznacza swoją obecność raczej eksponowaniem racjonalności i utylitaryzmu.