Salon Diora w Seulu
Obiekt stanął w pierzei Apgujeong – eleganckiej ulicy o uporządkowanej, regularnej zabudowie mieszczącej sklepy i butiki największych marek modowych. Jego elewację ukształtowano na podobieństwo miękko falującej tkaniny z jedenastu precyzyjnie dopasowanych, wysokich na 20 i szerokich na 6 metrów paneli z włókna szklanego, które wylewano w drewnianych formach o różnych kształtach - o realizacji zespołu Christiana de Portzamparca pisze Maciej Lewandowski.
Nowy salon marki Dior w Seulu zlokalizowano w dzielnicy Cheongdam-dong, w pierzei Apgujeong – eleganckiej ulicy o uporządkowanej, regularnej zabudowie mieszczącej sklepy i butiki największych marek modowych. Charakterystyczna, pofalowana elewacja inspirowana jest strukturą materiałów i krojami kreacji projektowanych przez jeden z najsłynniejszych francuskich domów mody. W sześciokondygnacyjnym budynku oprócz przestrzeni z klasycznymi strojami koktajlowymi i wieczorowymi, galanterią skórzaną i biżuterią, znajdują się pomieszczenia do prezentacji kolekcji, specjalne pokoje dla VIP-ów oraz restauracja. Autorom zależało na stworzeniu miejsca, w którym odwiedzający oprócz zakupów mogliby również odpocząć. Architekt Peter Marino, odpowiedzialny za projekt wnętrz, stworzył nowoczesną przestrzeń, która nawiązuje do flagowego butiku Diora w Paryżu przy Avenue Montaigne, ale wzbogacił ją dziełami sztuki takich artystów jak: Claude Lalanne, Lee Bul, Hubert le Gall, Rachel Hovnanian, Oki Sato (nendo) czy Lucas Zallmann.