Showroom Centor w Warszawie
Salon pokazowy producenta okien i drzwi tarasowych, został tak zaprojektowany, by klienci mogli poczuć się jak w prawdziwym domu – o realizacji exexe pisze Dominika Olszyna.
Ulice Dzika, Inflancka i Stawki to nowe, biznesowe centrum na mapie stolicy, które z roku na roku staje się coraz bardziej popularne. Nowocześnie zorganizowana infrastruktura przyciąga nie tylko zagranicznych inwestorów, ale także polskie firmy start-upowe, butiki czy restauracje. Przedstawiciele marki Centor wybrali lokal na uboczu, z dala od głównej ulicy Inflanckiej. Showroom to główna siedziba firmy w Polsce, który pełni kilka funkcji. Poza miejscem ekspozycji produktów jest także przystosowany do organizacji spotkań szkoleniowych dla montażystów czy biznesowych z architektami i dystrybutorami. Naszym zadaniem było przede wszystkim wytworzenie w lokalu wrażenia strefy wewnątrz-zewnątrz jak w prawdziwym domu – opowiada projektant Jakub Pstraś. Inwestorom zależało, żeby nie był to zwykły salon sprzedaży i ekspozycji produktów. Schowroom Centor to lokal świadomie projektowany z myślą o architektach i ich klientach. To tutaj mogą wyobrazić sobie zastosowanie drzwi w swoim domu, sprawdzić jak się zsuwają, poznać system otwierania. Warszawski adres to także prestiżowe miejsce dla marki, ponieważ spełnia rolę centrali na zachodnią część Europy.